Veel gestelde vragen

 

Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten, wat nu?

U kunt op de HSM website voor inloggen klikken op 'wachtwoord vergeten'. U ontvangt hierna een e-mail zodat u zelf een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Wie controleert de website?

Het bestuur van de HSM controleert de website en kan informatie verwijderen die niet juist is ingevoerd of niet aan de wettelijke eisen voldoet.

Voldoet de HSM aan alle wettelijke eisen?

De stichting HSM werkt nauw samen met de Nationale Politie en de Koninklijke Horeca. De website is ook aangemeld bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP). We voldoen aan de eisen gesteld door het AP. We maken attent dat de deelnemende hotels zelf het protocol goed moeten volgen om aan de regels te voldoen. 

Wat is de contributie voor deelname?

Contributie voor deelname is bepaald op 199.- euro per hotel per jaar. Wij rekenen eenmalig 45.- euro ten behoeve van adminstratie en inschrijfkosten bij nieuwe aanmeldingen. 

Hoe kan ik mijn hotel aanmelden?

U kunt op de HSM website voor inloggen klikken op aanmelden.

Hoe kan ik mijn informatie en materiaal aanbieden?

Na het inloggen kunt u het vakje melding invoeren aanklikken. Hier vult u alle informatie in en verstuurd de melding. Alle leden ontvangen hierna automatisch een e-mail dat er een nieuwe melding op de website is geplaatst.

 

Wat zijn de voorwaarden voor deelname?

Alle aanmeldingen worden getoetst door het bestuur. Als stelregel wordt gehandhaaft dat alle 3, 4 en 5 sterren hotels in Amsterdam en omstreken lid kunnen worden. 

Hoe kan de deelname worden beëindigt?

Als hotel kunt u uw deelname per e-mail opzeggen. Indien u later weer aangesloten wilt worden brengen wij 45.- euro inschrijf- en administratiekosten in rekening. Het bestuur kan de deelname ook schorsen of opzeggen indien een hotel zich niet aan de regels van het protocol houd en/of zijn financiele verplichtingen niet nakomt.

Kunnen meerdere hotels van bv. dezelfde keten onder één abonnement vallen?

Nee dit is niet toegestaan. Ieder hotel dient zelf een lidmaatschap aan te vragen.

Hoeveel e-mail adressen kan ik opgeven per hotel?

Per hotel kunnen er twee e-mail adressen opgegeven worden die een e-mail ontvangen als er een nieuwe waarschuwing is ingevoerd. Met dit mail adres en een wachtwoord kunnen zij inloggen op de website.

Heeft u een andere vraag?

Vul dan dit formulier in.